Этот плагин автоматически изменяет переменную mp_solid_teammates в начале раунда. Первые N секунд вы можете проходить через свою команду. Можно использовать на Классическом Соревновательном режиме.
Переменные:
Code
// Включить плагин
// -
// По умолчанию: "1.0"
// Минимальное: "0.000000"
// Максимальное: "1.000000"
sm_snb "1.0"
// Огонь по своим отключён во время спауна? Если серверная переменная ff - 0 то установите 0
// -
// По умолчанию: "1.0"
// Минимальное: "0.000000"
// Максимальное: "1.000000"
sm_snb_ff "0"
// Сколько секунд будет действовать плагин в начале раунда?
// -
// По умолчанию: "10.0"
// Минимальное: "1.000000"
sm_snb_time "10.0"
// [CSGO] Версия плагина Spawn NoBlock
// -
// По умолчанию: "1.2"
sm_snb_v "1.2"
// -
// По умолчанию: "1.0"
// Минимальное: "0.000000"
// Максимальное: "1.000000"
sm_snb "1.0"
// Огонь по своим отключён во время спауна? Если серверная переменная ff - 0 то установите 0
// -
// По умолчанию: "1.0"
// Минимальное: "0.000000"
// Максимальное: "1.000000"
sm_snb_ff "0"
// Сколько секунд будет действовать плагин в начале раунда?
// -
// По умолчанию: "10.0"
// Минимальное: "1.000000"
sm_snb_time "10.0"
// [CSGO] Версия плагина Spawn NoBlock
// -
// По умолчанию: "1.2"
sm_snb_v "1.2"
Список изменений:
Version 1.1
-Added timer with mp_freeztime value (plugin start timer at end of freeztime).
-Fixed stuck at end of NoBlock time. Players are push away so they cant stuck on each other.
-Added green color to announce when NoBlock ends. It's more visible now.
-Adde option to turn off frendlyfire during NoBlock time (i added this because i need that on my server).
Version 1.2
-Fixed bug with frendlyfire. When server has ff default set to 0 plugin changed it to 1. Now its fixed.
-Added translation file. (maybe its not long, but added).
Version 1.3
-fixed error with player pushaway. Earlier plugin push each player all time. Now its fixed.